WOW! Extra reducere -10% la orice comanda. Foloseste codul de reducere: BF10 la finalizarea comenzii!

Plata Online

Detalii despre plata online cu cardul bancar la UniFashion (plati procesate de mobilpay.ro).

Cum cumpăr on-line produse de pe site-ul UniFashion?

UniFashion vinde online produsele sale prin intermediul serviciilor de plată online ale www.mobilpay.ro. În acest fel putem asigura clienților noștri un serviciu sigur și eficient de comandă și plată online. Pentru mai multe detalii privind plata online accesați pagina MobilPay.ro.


Puteți cumpăra produsele noastre online urmând 3 pași:

  1. Selectați produsul pe care doriți să-l achiziționați și apăsați butonul "Adaugă în coș";
  2. Introduceți datele dvs. personale. Aceste informații sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Introducerea datelor personale se face utilizând o conexiune criptată SSL pe 128 biți. Mai multe informații sunt disponibile în rubrica "Cât de sigur este pentru mine să plătesc online?". Informațiile personale nu sunt transferate către alte terțe părți, nici de către UniFashion, nici de către MobilPay. Aveți grijă să completați formularul corect și să indicați persoanele la care se va face facturarea și livrarea. Adresa de e-mail are o importantă extremă deoarece informațiile legate de comandă și produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetinește întregul proces de comandă a produsului. Mai mult de atât, UniFashion și MobilPay nu vor putea să vă contacteze și să vă informeze asupra stării comenzii dumneavoastră. Dacă adresa de livrare nu este aceeași ca adresa de facturare, indicați acest lucru prin selectarea meniului de la sfârșitul formularului. Alegeți metoda dorită de plată și confirmați datele.
  3. Introduceți datele despre credit/debit card: Dacă ați ales metoda de plată "Card credit/debit" este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizații care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele MobilPay, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumpărături online cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron.


Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comandă. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.


Politica de securitate

Cât de sigur este pentru mine să plătesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate online prin intermediul serviciilor de plăți online oferite de MobilPay. Riscurile asociate unei plăti online sunt:

  • Datele personale introduse de dumneavoastră pentru completarea comenzii să intre în posesia unor terțe părți și să fie abuziv folosite – UniFashion si MobilPay garantează securitatea sistemelor sale informatice. Citiți "Politica de confidentialitate MobilPay" și "Politica de confidențialitate UniFashion" pentru mai multe informații despre subiect.
  • Datele dumneavoastră în cazul plăților prin card bancar, număr de card, data expirării, etc. să intre în posesia unor terțe părti și să fie abuziv folosite. În cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de către MobilPay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele MobilPay, aceastea fiind direct introduse în sistemele Visa sau MasterCard, după caz. În plus, în cazul în care cardul dumneavoastră a fost emis de către o bancă certificată în sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzacției se face doar după autentificarea dumneavoastră în acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta știută numai de dumneavoastră , similar codului PIN la tranzacțiile de la ATM. Citiți "Verified by Visa" și "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".


Metode de plată

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

  • card de credit/debit Visa/Mastercard
  • plata la curier


Acceptăm următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plată card-ul bancar de credit/debit comanda dumneavoastră va fi procesată imediat. Pentru comenzi pentru care ați selectat metoda de plată prin transfer bancar, procesarea comenzii se va face doar dupa confirmarea plătii cu suma transferată, introducându-se astfel un decalaj de 1-2 zile, de la caz la caz.

Intrebari frecvente
Cat costa livrarea produselor ?

Orice comanda ce depaseste valoarea de 299.99 lei, beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT!
Pentru comenzile de sub 299.99 RON costul transportului este in valoare de: 16.99 Lei
 

Cand primesc produsele?

Livrarea se efectueaza prin intermediul curierului rapid intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data predarii coletului la curier.
Daca plasezi comanda pana in ora 14:00, aceasta va fi procesata si predata curierului in aceeasi zi. Daca este plasata dupa ora 14:00, comanda este procesata si trimisa in urmatoarea zi lucratoare.

Pentru comenzile efectuate sambata si duminica, procesarea va incepe in urmatoarea zi lucratoare, iar livrarea se va face intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data predarii coletului la curier.

Se poate stabili cu firma de curierat o anumita ora pentru livrarea produselor?

Din pacate nu putem influența ora livrarii coletului catre destinatar. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie facuta la o anumita ora, va rugam sa contactați firma de curierat.
In momentul iesirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numarul de expediere al coletului, astfel o sa puteți urmari traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

Ce se intampla daca nu sunt acasa atunci cand vine curierul pentru livrarea produselor?

Va recomandam sa alegeti pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu sunteti in mod normal acasa.

Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil atunci cand soseste coletul, puteti contacta firma de curierat / soferul la numarul de telefon primit in mesajul informativ primit de la firma de curierat si puteti stabili detaliile livrarii direct cu dansii.

In cazul in care coletul s-a intors la sediul nostru, costul transportului pentru retrimiterea coletului este suportata de catre dvs., chiar daca a fost o comanda cu livrare gratuita.

Cum pot modifica / anula comanda?

In cazul in care doriti sa efectuati modificari sau sa anulati o comanda, este necesar sa ne contactati telefonic/sms sau Whatsapp la: 0799 500 538, in intervalul orar : Luni - Vineri : 09.00 – 17.00.
Se pot efectua modificari la o comanda doar daca coletul nu a fost predat curierului.

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse in comenzi diferite si doresti sa-ti fie livrate la aceeasi adresa, unifashion.ro nu poate garanta cumularea comenzilor.
Cumularea a doua sau mai multe comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a comenzilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Va recomandam sa finalizati o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doriti sa le achizitionati.
Ne puteti contacta la 0799 500 538 pentru cumularea mai multor comenzi.

Culoarea reala a produsului este la fel ca cea din fotografiile prezentate in site sau pot exista unele diferențe de culoare/nuanta?

Echipa Unifashion face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in magazin, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site.
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare/nuante intre cele afisate pe monitorul/dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

Stocul pentru acest produs este epuizat. Introduceți adresa de email mai jos și te vom notifica când produsul este disponibil.
NOTĂ: Pentru a-ti garanta primirea alertei este necesar sa completezi corect adresa de e-mail.

Nume
Email
Telefon mobil